onsdag, december 01, 2010

Det är december!

Efter en nästan en hel månads uppehåll från bloggandet är jag nu tillbaka. Dock befinner sig min dator fortfarande på Elgigantens verkstad, nu för tredje omgången. Jag hoppas verkligen att de kommer tillrätta med min dator och så länge bekantar jag mig med ordförandedatorn som jag tidigare inte använt så mycket då jag föredragit min egen. Och nu är det helt plötsligt december månad. Jag som nyss fyllde år tycker jag... I söndags firades första advent. Jag var i Arnäs kyrka på gudstjänst med konfirmanderna. Kyrkan var fullsatt, riktigt roligt! Dock blev jag i söndags smittad av en dunderförkylning så just nu är jag hemma och sjuk. Förmodligen blir jag hemma även imorgon torsdag, för att sedan återgå i jobb på fredag igen. Jag är tacksam att jag "bara" är förkyld så att jag slipper Östersundsparasiterna...!

1 kommentar: