torsdag, december 08, 2011

Fingrar som väckts till liv...och dator som slumrar...

Det känns riktigt skönt att mina fingrar faktiskt har väckts till liv och börjat blogga igen. Det blir som en hjälp att formulera tankar, reflektioner av upplevelser. Däremot känner jag mig lite sämre på att följa bloggar. Jag tror att det handar om att jag hemmavid inte sitter vid datorn så mycket. Jag kollar mejl och facebook via mobilen, och den dataanvändning jag behöver göra via jobbet gör jag där. Ibland är det bara en gång om månaden, då räkningarna ska betalas, som jag kopplar upp mig via datorn.

Just nu försöker jag hitta rutiner, nyhetsströmmar via olika medier och bloggandet. Dock så är jag mån om att bloggandet inte ska vara en belastning för mig utan snarare ett litet offentligt lufthål. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar