tisdag, juli 12, 2011

Semester

Just nu befinner jag mig i semesterlunken och det är så skönt. Förra veckan hade jag besök av syrran (Paulina) fyra dagar, var på bokcirkel med Kat's tjejkompisar Anette, Maria och Hannah, käkade taco-middag med Johan och hans polare Per och Tomas med efterföljande bastu och utgång, gick ut och åt middag med Kat, Anette, Hannah och Frida och hängde kvar på Marite tills natten blev sen och vi drog hem till mig och åt banankaka och chokladbollar med te och mjölk. Igår drog jag och Kat på en loppisrunda och fönstershopping i stan och på eftermiddagen kom Ida hit och käkade trerättersmiddag och hängde kvar och kollade på Johan Falk, det blev att hon slaggade över så nu på förmiddagen har vi sett Den vita massajen i ruskvädret.

Hur härligt är det inte med semester? Jag är så tacksam för alla människor som finns i mitt liv. :) Nu drar jag några dagar och hälsar på mina föräldrar och systrar. :) Myyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar