tisdag, juli 26, 2011

Njutning in i det sista...

Jag är inne på sista semesterveckan nu, men jag klagar inte. Njuter av ledigheten och det blir trevligt att jobba nästa vecka. Jag sitter vid köksbordet i min morgonrock alldeles nyduschad efter en skön långpromenad. I morse tog jag en väldigt kort joggingtur och tanken var att jag och Ida skulle promenerat tillsammans idag på eftermiddagen men hon sov på tok för länge... ;-)

Nu är jag strax på väg ner på stan för att införskaffa ettårspresent till min fina kusin Vanja. Fick ett tips igår, om att rikta presenten till föräldrarna istället i form av en whisky eller kvalitetschoklad men jag vet inte riktigt om jag har nappat på idén... ;-)

Ikväll blir det bio - sista delen av Harry Potter tillsammans med Ida och Oskar, det blir spännande. Jag såg del 1 av den sista filmen i morse för att ladda upp ordentligt. Lääängtar! Kanske blir det en kort sväng på stråket efteråt för att sedan bege mig hem till Timmeråbacken en sväng imorgon. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar