måndag, oktober 04, 2010

P.S. I love you!

Jag såg en film tidigt ikväll. P.S. I love you. Filmen var mycket bättre än jag vågat hoppats på. En riktigt vacker, kärleksfull och rolig film. Jag grät många tårar, från början till slutet... Jag var inte riktigt beredd på en sån känslodipp med filmen, men den var verkligen sevärd! Se den, det är allt jag kan säga... =)

Nu ikväll har jag promenerat fram och tillbaka till Roberts nya lägenhet där vi såg andra avsnittet i den femte säsongen av Dexter. Skönt att vi kan vara vänner, jag hoppas det fungerar i längden! Blir lite ledsen över kommunens sätt att hantera ljuslyktor och gångvägar. Bitar av gångvägen var på hemvägen kolsvart pga träd och buskar som skymmer gatlyktorna som följer bilvägen... Den biten tog jag ur musiken ur mina öron för att kunna vara på min vakt. Trist att politikerna och trafikverket planerat ljuset längs gångvägen så dåligt, det känns inte alls tryggt... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar